Senior och Pensionärsmässa (Senior Event) i Växjö

Senior och Pensionärsmässa  (Senior Event) i Växjö

PRO och SPF har anordnat en Senior och Pensionärsmässa  (Senior Event) i Växjö under 2 dagar i Konserthuset. Här deltog bl.a Region Kronoberg, Apoteket Kronan, Attendo Äldreomsorg, Hörseltjänst m.fl.. Drygt 30 olika utställare visade upp sig. Vårt Reumatikerdistrikt var med och hade en fin monter med rollup, broschyrer samt "personal" från föreningarna som skötte dialogen med alla intresserade.  Vår granne vid montern, Jessica från Hjälpmedelsteknik, hade den goda smaken att skänka oss ett presentkort på 150 kr. Tjusigt!Både Jessica samt vår Görel Gemzell Åhman höll dessutom föredrag under båda dagarna. Uppskattat! Under måndagen var Lennie Norman ett stort dragplåster med sin standup för pensionärer. Uppskattningsvis 5.000 personer besökte mässan och vi är belåtna över att ha fått chansen att visa upp oss!