Planeringskonferens

Reumatikerdistriktet Kronoberg planeringskonferens

Reumatikerdistriktet Kronoberg har haft planeringskonferens i dagarna 2.

Denna gång var vi på hotell Royal Corner mitt i centrala Växjö.Vi hälsades välkomna av vår “hotellvärdinna” Brittmari som tog emot oss och visade rummen  och konferenslokalen.

Ordf. Anki hälsade därefter oss välkomna till konferensen och sedan gick ordet till Eva Petersson från Älmhult som föreläste om att leva med smärta. Eva berättade även om Funkibator och deras intressanta arbete.

Därefter inleddes konferensen med en tillbakablick av året 2016. Kvällen avslutades med ett gediget julbord på Castellina. Mycket gott och rikligt!Efter frukost dag 2 behandlades egen verksamhet 2017. Det är många aktiviteter och träffar som blev inbokade. Registerutbildning, web-utbildning, Senior Event på Fort Knox, politikerdialog, höstfest med mera.

Vi var 11 deltagare som hade mött upp på fredagen och 9 på lördagen. Och vi tycker att vi hann med mycket och det kommer att bli ett intressant 2017!