Planeringskonferens Växjö

Planeringskonferens

Vårt distrikt  har haft planeringsmöte där vi försökt “forma” 2016.

Vårt distrikt  har haft planeringsmöte där vi var 9 deltagare som försökte  “forma” 2016. Klart är att vi skall delta i Senior Event i februari i Konserthuset och Funka-För-Livet.mässan i april i Tipshallen. Det kommer att bli utbildningar om web-sidan och registret. En föreläsning om artros den 30 januari är planerad  för Artrosinformatörerna där de ska få en föreläsning om artros

En träff med hjärt- & Lungräddning i februari är planerad för Instruktörer som ledar vattengympa samt sitt- och fotgympa.

Årsmötet ska i första hand vara i Ljungby eftersom Ljungby önskat att vara värd nästa år. Om inte Ljungby vill vara värdar så kommer vi att vara på 4 Kök eftersom konferenssalen var upptaget den dagen vi har bestämt.

Distriktet hade bestämt att vi skulle äta hos PM med vänner. Spännande, man har ju höga krav på ett sådant ställe.Och ingen av oss blev besviken!

Vi pratade om att PSO skulle få 1/3 av vårt bord på Funka för Livet mässan mot att de betalar 1/3 av kostnaden.Leif fick ett stort tack för att han skänker tavlor till höstfesten och Ewa Henningsson lämnade “sin livs historia” som hon nedtecknat själv. Mycket intressant!

Erinrades om jubileumsföreläsningen 11 november på Vattentorget och därefter den pågående utställningen på Lasarettet.

Vi var ganska möra när vi slutade vi 17-tiden. Men vi kände alla att en sådan här konferens är ett måste!