Linedanceavslutning våren 2016

Vår linedancegrupp har avslutning på Vallhagen.

Vi körde alla låtar innan vi kunde pusta ut och sätta oss till bords. Ann hade fixat jättegod mat. En härlig smörgås som “förrätt” sedan kött, potatisgratäng och sallad.  Och som tack för alla danser bjöds vi på fin musikunderhållning! Det var Jonatan och Daniel med de skönsjungande töserna Ida och Filippa. Njutbart!

Efter detta blev vi alla bjudna till Arne och Eivor på Teleborg. En fin tradition. Vi drack kaffe och smakade på utsökta tårtor. Och så sjöng vi allsång. I nästan 3 timmar!

Jonatan och Ida spelade och sjöng och vi kompade och vi hade massor av rytm-instrument till hjälp. Skitkul! En mycket trevlig avslutning blev det! ajö