Linedanceavslutning våren 2015

Måndag den 27 april hade linedance-gruppen avslutning.

Måndag den 27 april hade linedance-gruppen avslutning. Först dansade vi en timma på Arabygatan 80. Ann filmade när vi dansade jubileumslåten “Tillsammans”. Vi tror den funkade rätt bra. Det skall bli spännande att se vad Elenor Berglund tycker när hon kommer ner till Växjö 7 maj! Efter dansen blev Ann uppvaktad av gruppen med en formidabel luffarslöjdskonst. Verkligen imponerande! Därefter intog vi en välsmakande buffé och trubadurerna Jonatan och Daniel underhöll på sitt vanliga trevliga och medryckande sätt. Sedan blev vi inbjudna till Arne och Eivor på Teleborg (för fjärde gången!) Där umgicks vi i flera timmar, sjöng, drack kaffe och njöt av en underbar tårta (2 st förresten!) Ulla Carlsson gjorde ett bejublat framträdande med sin lilla gris. Uppskattat! Alla vi som var där hade en toppenkväll!

intygar Leif

ETT SMAKPROV PÅ VÅR TRÄNING TILL LÅTEN "TILLSAMMANS"