Hjälpmedelsteknik

Vi  har gjort ett intressant besök  på Hjälpmedelsteknik i Växjö.

Vi  har gjort ett intressant besök  på Hjälpmedelsteknik i Växjö. Vi var 8 intresserade medlemmar som kom och lyssnade och tog del av sortimentet. Intressant och spännande!

Affärsinnehavare är Jessica Eklund. Jessica är utbildad arbetsterapeut, med stor erfarenhet inom området. En klar fördel för alla som besöker butiken som kan få verkligt professionella råd kring sina inköp.

Sortimentet av hjälpmedel i butiken är brett, alla kan hitta något som underlättar vardagen. Det finns ett stort sortiment för dig med större behov, oavsett din ålder; Du hittar här allt från det lilla hjälpmedlet till det stora på ett och samma ställe. Även om du bara har någon liten krämpa kan du hitta smarta saker som förenklar din vardag. Du hittar gott om väl genomtänkta produkter i butiken.