Grillkväll vid masugnen Åryd. Leif undrar var är alla medlemmar?

Grillkvällen i Åryd

Måndag 8 augusti grillkväll i Åryd.

Måndag 8 augusti hade vi vår sedvanliga upptakt i föreningen med grillkväll i Åryd. Denna gång med ganska få deltagare tyvärr, vi var bara 12 personer.

Men kvällen var varm och fin, lite blåsigt kanske men vi åt, drack och trivdes. En tipspromenad hade Leif ordnat där Ann tog andra pris och Kristina Edin blev klar vinnare. Starkt jobbat! Eftersom jag varit på Island nyligen handlade en av frågorna om på vilken breddgrad Reykjavik ligger. Om det är på samma breddgrad som Sundsvall, Gävle eller Umeå. Klarar ni den?

När vi ätit färdigt kunde vi beskåda tavlor av Leif Petersson och Tommy Svensson samt besöka ett stort loppis. Alltid spännande!