Förbundsstämma

Förbundsstämman i Stockholm

Vid Förbundsstämman i Stockholm – där Anki Sturesson och Monika Hammarström deltog – delades utmärkelser ut. Och gissa vilka som vann!  Bästa Distrikt Pris till bästa intressepolitiska distrikt gick till Reumatikerdistriktet Kronoberg. Det känner vi stolthet över!Bästa hemsidaTilldelades Reumatikerföreningen Mönsterås därför att föreningen har en lättnavigerad, lättläst och informativ hemsida. Förutom dessa viktiga egenskaper lockar även hemsidan genom många bra texter och bilder om den lokala verksamheten
Prissumma: 10 000 kr

Hedersomnämnande till digitala eldsjälar
Ett hedersomnämnande för Reumatikerförbundets digitala eldsjälar gick till Ann-Marie Tholander, Christer Hugoson och Anette Nielsen som utgör IT-gruppen på Reumatikerdistriktet Skåne län. De får utmärkelsen Reumatikerförbundets digitala eldsjälar för engagemanget som de ägnar reumatikerdistriktets hemsida. Hemsidan är ständigt uppdaterad. Som besökare gläds man åt färggranna bilder och ett flöde av artiklar som lockar till vidare läsning. En sådan hemsida drar blickar till sig och är värd att lyfta upp som ett föredöme för andra.