Avtackning Behija

Torsdag 28 september avtackades Behija av alla föreningarna på Vallhagen.

Väldigt många hade mött upp, jag tror vi var 48 deltagare.Gudryn Rydh hälsade välkommen sedan bjöds det på smörgåstårta. Därefter talade Per Kernell Knutsson och sedan blev det en lång kö av alla som ville hålla tal och tacka Behija. Bl. a. talade vår ordf. Görel. Efter alla tal så bjöds det på kaffe och 3 tårtor.

Behija Dzanic kom till Sverige från Bosnien 1994. År 1997 började hon på I&KC, hon har alltså varit där i 20 år precis. Behija har skött ekonomi, bokföring samt ordnat utskick. Behija har 2 söner, bägge bosatta i Växjö. Hon har även ett barnbarn. Vi kommer alla att sakna Behija men vi som går sittgympa kan glädjas åt att hon vill fortsätta i den gruppen!