Linedanceavslutning hösten 2015

Avslutning Linedancegruppen.

Ann och hennes linedancare hade avslutning i ABF-huset den 7 januari.

Ann och hennes linedancare hade avslutning i ABF-huset den 7 januari. Först dansade vi en timma (med låten “Tillsammans” så klart)Plötsligt kom en tomte och delade ut presenter och skrämde oss alla med sina rop. Tomten var sedan med och dansade “Zorba” som avslutning.

Sedan gick vi upp i datasalen där Ann med hjälp av några hade ordnat ett kanonfint julbord och vi lät oss väl smaka. Efter ett tag släcktes belysningen och ett fint Luciatåg kom och sjöng för oss. Väldigt vackert och stämningsfullt och den allra  minsta Lucian klämde i riktigt ordentligt när det var hennes tur. Uppskattat!

Därefter var det dags för kaffe med ris a la malta och stor jättefin tårta. Innan vi skiljdes åt så steg Britt och Stig Söderberg fram och överlämnade en gåva till Ann för att hon har stått ut med oss. Kanske detta gjorde att hon fortsätter till våren !