Årsmöte 2014

Den 22 februari hade vi vårt årsmöte.

Den 22 februari hade vi vårt årsmöte. 30 medlemmar hade kommit och årsmötet leddes av Gunnar Storbjörk. Det har blivit tradition att han håller i klubban. Irena Lennartsson och Johanna Fredriksson avtackades och blommor delades ut till Rohnny Schön, Jonas Kambring och Anita Wickléus.Vår styrelse består nu av Görel Gemzell Åhman, Leif Petersson, Anita Wickléus, Conny Carlsson och Sonnie Franzén. Suppleanter är Siv Örnberg, Karin Måhlén Johnsson och Sandra Bergman.Efter årsmötet samlades vi i cafeterian och avnjöt god sallad. Efter kaffet bjöds vi på skön underhållning. Marianne Krook spelade och sjöng under rubriken "Kärlekens bekymmer och ljuvligheter" Mycket vackert och uppskattat!