Stavgång

Aktiviteter Onsdagen 10/10 2018

Onsdagens stavgång var förlagd till Bi-paradiset ute vid Bokhultet. Ett litet paradis som säkert inte alla Växjöbor känner till.Vi gick där en knapp timma sedan hade vi bestämt att åka ner till Jalla Jalla och äta. Tji fick vi, hela stan var strömlöst. Då bestämde vi att åka till Teleborgs-kyrkan och inta sopplunch.

När vi kom dit kom Leif ihåg att han lagt sin plånbok på bordet utanför Jalla Jalla. Kvickt som tusan tillbaka dit. Ingen plånbok. Panik, hem till huset för att börja ringa och slå larm och stoppa korten. MEN precis då kom ett SMS att en kille hittat min plånbok.

Herregud så skönt. Han kom hem och lämnade den. Vilken lycka! Jag skickar hittelön till honom i morgon.

På kvällen hade vi sedan vår pub-kväll på Sit & Go i Växjö. Trevlig liten krog, god mat. Vi var 7 deltagare denna gång. Några avrundade kvällen med marängsviss.